Wyzwanie

Zbudowanie w głowach młodych konsumentów świadomości i wizerunku marki Barmańska - nieodłącznego elementu dobrej zabawy.

Idea

Pranki i szalona zabawa to coś, co młodzi imprezowicze po prostu kochają! Dlatego zdecydowaliśmy się oprzeć kierowaną do nich kampanię o młodzieżowe słowo roku 2017, czyli "XD". W ten sposób powstała „Barmańska XD”, w której prezentujemy szalone sposoby na spędzanie czasu ze znajomymi. Do akcji zaangażowaliśmy vlogera Człowieka Wargę, który nagrał dla nas film pt.: „Prawdziwy bifor”.

Rezultat

Bez żadnego wsparcia mediowego uzyskaliśmy ponad 339 tysięcy wyświetleń filmu sponsorowanego! Dzięki naszym działaniom średni dzienny zasięg postów wzrósł z poziomu 170 do 34 600. Średni dzienny Interactivity Index wzrósł z poziomu 0,60 do 110.