Wyzwanie

Stworzenie platformy, która zbuduje społeczność dziewczyn chcących spełniać swoje marzenia. Budowanie marki Casting Girls, jako Love Brandu oraz rozwijanie i inspirowanie pasji grupy.

Idea

Żyj z pasją, nadaj życiu kolor! Podczas tworzenia tej kampanii inspiracją były dla nas popularność portali lifestylowych oraz wpisów z radami. Stworzyliśmy platformę, na której użytkowniczki mogły znaleźć wskasówki: modowe, urodowe, dotyczące farbowania i pielęgnacji włosów oraz poszukiwania i rozwijania pasji. Do akcji zaangażowaliśmy 3 ambasadorki – Weronikę Załazińską (blogerkę modową), Ilonę Bekier (tancerkę, choreografkę) oraz Kasię Popowską (piosenkarkę). Na platformie pojawiały się ich autorskie wpisy zawierające: must have’y, filmiki instruktażowe (tutoriale) oraz zdjęcia.

Rezultat

Stronę odwiedziła duża grupa użytkowniczek – aż do 2 865 250 UU. Odnotowaliśmy również długi średni czas obecności na stronie i wysoką liczbę wyświetleń. L’oreal Casting Girls awansował z 3. na 1. miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się farb do włosów (cel osiągnięty w 2 lata).