Wyzwanie

Wzrost świadomości na temat funkcji pełnionych przez wątrobę w organizmie człowieka.

Idea

Chcieliśmy stworzyć kampanię CSR „na lekko”, choć temat był bardzo poważny - edukacja na temat wątroby oraz roli i funkcji pełnionych przez nią w organizmie człowieka. Tak powstała historia „Związek na całe życie”, w której główną rolę odegrały sympatyczne postacie – Janusz i Wątroba. Opracowaliśmy także- dostępny na stronie kampanii – test online na temat stanu wątroby.

Rezultat

Wyniki pierwszego roku kampanii przerosły nasze oczekiwania. Profil „Szczęśliwa Wątroba” zgromadził ponad 9 tys. fanów. Wygenerowaliśmy ponad 6 mln zasięg na FB, a całkowity Interactivity Index wyniósł 160 265. Możemy też pochwalić się dużym zaangażowaniem wśród internautów – na profilu „Szczęśliwa Wątroba” odnotowaliśmy ponad 52 tys. aktywności fanów. W mediach zrobiło się głośno, a konsumenci zaczęli mówić o kampanii, komentować ją na swoich kanałach, a nawet robić sobie zdjęcia z citylightami napotkanymi w mieście :) Nasze działania zostały nagrodzone wyróżnieniem Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana BTOC 2018.