Wyzwanie

Stworzenie kampanii wizerunkowej nastawionej na wzrost rozpoznawalności marki, penetrację rynku oraz budowanie eksperckości w branży make-up, skierowanej do dwóch różnych grup docelowych.

Idea

Patrząc na relacje z rozdania Oscarów lub festiwalu w Cannes, większość kobiet w pierwszej kolejności zwraca uwagę na wygląd gwiazd. Ich stylizacje i otaczający je splendor wydają się być marzeniem, które nigdy się nie spełni. Zorganizowana przez nas akcja „Wyszykuj się do Cannes” jest oparta na pożądaniu rzeczy niedostępnych i bardzo ekskluzywnych. Dzięki L’Oreal kobiety mogły stać się częścią tego magicznego świata, stanąć na czerwonym dywanie i poczuć się jak filmowe gwiazdy. Bohaterką kampanii była polska piosenkarka, trendsetterka i influencerka Margaret. Młodsze dziewczyny się z nią identyfikują, natomiast starsza grupa zna ją z występów w TV, okładek czasopism i gazet.

Rezultat

Kampania okazała się bardzo skuteczna: wyświetlenia tutoriali to 482% vs KPI, wyświetlenia kampanii 204% vs KPI. Osiągnęliśmy zasięg kampanii na poziomie 4.755.454 oraz bardzo wysoki bezkosztowy ekwiwalent mediowy, wynikający z zainteresowania akcją wśród dziennikarzy i wydawnictw.