Wyzwanie

Stworzenie wysoko rozpoznawalnej kampanii wizerunkowej nastawionej na penetrację rynku, budującej eksperckość w make-up i skierowanej do dwóch różnych grup docelowych.

Idea

Patrząc na relacje z rozdania Oscarów lub festiwalu w Cannes, większość kobiet w pierwszej kolejności zwraca uwagę na wygląd gwiazd. Ich stylizacje i otaczający je splendor wydają się być czymś niedostępnym, marzeniem, które nigdy się nie spełni. Wyszykuj się do Cannes to idea oparta na pożądaniu rzeczy niedostępnych i bardzo ekskluzywnych. Dzięki L’Oreal możesz stać się częścią tego magicznego świata, faktycznie stanąć na czerwonym dywanie i poczuć, że w niczym nie ustępujesz gwiazdom. Naszą bohaterką była polska piosenkarka, trandsetterka i influencerka – Margaret. Osoba, z którą z jednej strony identyfikują się młodsze dziewczyny, zaś dla starszej grupy jest bardzo rozpoznawalna.

Rezultat

Wysoka skuteczność kampanii: wyświetlenia tutoriali to 482% vs KPI, wyświetlenia kampanii 204% vs KPI. Zasięg kampanii na poziomie 4.755.454, a dodatkowo bardzo wysoki bezkosztowy ekwiwalent mediowy wynikający z zainteresowania dziennikarzy i wydawnictw naszą kampanią.