Wyzwanie

Zachęcenie bardzo wymagającej, wielkomiejskiej grupy docelowej do zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń zakupowych i wybranie cydru Green Mill.

Idea

Świat pędzi do przodu. Nie ma czasu na to, aby po prostu poleżeć na trawniku i popatrzeć w chmury. Niedojrzałe? Wręcz przeciwnie! Świeże spojrzenie jest pełne lekkości i humoru. To powrót do prostych autentycznych przyjemności. Żeby to zrozumieć trzeba mieć zielone pojęcie.

Rezultat

Platforma kreatywna okazała się strzałem w dziesiątkę. Mimo stosunkowo niskich nakładów budżetowych Green Mill zaistniał w świadomości młodych Polaków. Pośród wielu brandów Green Mill Cider wyróżnił się lekkością, humorem oraz dystansem do otaczającego świata. Efektem tego były między innymi najwyższe poziomy zaangażowania fanów w social media spośród wszystkich marek piw i cydru klienta.