Wyzwanie

Zbudowanie wizerunku marki oraz zachęcenie do trialu wśród bardzo wymagającej, wielkomiejskiej grupy docelowej - jak sprawić, by zmienili swoje dotychczasowe wybory i zdecydowali się na cydr Green Mill?

Idea

Świat pędzi do przodu. Nie ma czasu na to, żeby zatrzymać się na chwilę i pomyśleć lub po prostu poleżeć na trawniku i popatrzeć w chmury. Niedojrzałe? Wręcz przeciwnie! To swoboda, to zmiana perspektywy. Świeże spojrzenie pełne lekkości i humoru. To powrót do prostych autentycznych przyjemności. W nich właśnie kryje się szczera prawda o świecie. Żeby to zrozumieć trzeba mieć Zielone pojęcie.

Rezultat

Platforma kreatywna okazała się strzałem w dziesiątkę. Mimo stosunkowo niskich nakładów budżetowych Green Mill zaistniał w świadomości młodych Polaków. Pośród wielu brandów Green Mill Cider wyróżnił się lekkością i humorem oraz dystansem czego efektem były między innymi najwyższe poziomy zaangażowania fanów w social media spośród wszystkich marek piw i cydru klienta. Niestety zmiany priorytetów w portfelu klienta spowodowały, że marka nie jest dostępna w sprzedaży.