Wyzwanie

Promocja Paczkomatów InPost przy bardzo ograniczonym budżecie.

Idea

Przepis na duży zasięg przy niewielkim budżecie? Zachęcić odbiorców do współtworzenia kampanii! Postawiliśmy na promocję Paczkomatów InPost poprzez zorganizowanie angażującego konkursu. Jego celem było generowanie „gratisowego” contentu i zwiększanie zasięgu komunikacji poprzez zaproszenie internautów do głosowania. Zadanie konkursowe skierowaliśmy do zespołów muzycznych, które miały wykonać jak najciekawszą interpretację utworu „That’s the way” KC & The Band. W głosowaniu odbywającym się na Facebooku, internauci decydowali o tym, kto wygra. Dzięki swojej muzyce i dużemu zaangażowaniu w autopromocję zespoły zwiększały swoje szanse na udział w finale. W nim jury konkursu Zgrana Paczka wybrało zwycięzcę – zespół Anima.

Rezultat

Szerokie dotarcie komunikatu promocyjnego do internautów oraz umożliwienie uczestniczącym w konkursie zespołom promowania własnej twórczości. That’s the way, a-cha, a-cha, we like it, a-cha a-cha!